Ładowarka samochodowa 5-stopniowa sterowana mikroprocesorem, 6/12V, 1A
Mała ładowarka bez przycisków sterujących o prądzie ładowania 1A i fazach ładowania 4+1, sterowanych automatycznie przez mikroprocesor, przeznaczona jest do ładowania wszystkich typów akumulatorów ołowiowych 6 i 12V (Pb) Więcej informacji
W magazynie
Zarz. numer:
MAD000855
Ocena:
EXTOL CRAFT
Masa:
0,45 kg
Part. No.:
8595126978460
84,34 zł
69,70 zł bez VAT
Mała ładowarka bez przycisków sterujących o prądzie ładowania 1A i 4+1 fazach ładowania, które są automatycznie sterowane przez mikroprocesor, przeznaczona jest do ładowania wszystkich typów akumulatorów ołowiowych (Pb) 6 i 12 V, zwłaszcza tych o mniejszej pojemności, tj. np. w skuterach, motocyklach, generatorach z rozruchem elektrycznym itp., które ze względu na swoją żywotność nie są pożądane lub niebezpieczne do ładowania wyższym prądem ładowania, np. za pomocą ładowarki mikroprocesorowej przeznaczonej do akumulatorów samochodowych. Biorąc pod uwagę wielkość prądu ładowania, ładowarka ta jest szczególnie odpowiednia dla tych, którzy oprócz akumulatorów samochodowych mają również akumulatory ołowiowe o mniejszej pojemności, dla których wymagany jest niższy prąd ładowania. W przypadku akumulatorów samochodowych i innych akumulatorów kwasowo-ołowiowych 12 V o większej pojemności, ładowarka ta służy jako ładowarka konserwacyjna z długotrwałym połączeniem z akumulatorem kwasowo-ołowiowym, gdy pojazd jest wyłączony z eksploatacji przez dłuższy okres czasu, a akumulator nie jest regularnie ładowany poprzez jazdę pojazdem, np. zimą. Faza ładowania 1 - DETEKCJA: określanie typu podłączonego akumulatora i określanie poziomu jego naładowania 2 - MIĘKKI START: stopniowe uruchamianie prądu ładowania 3 - BULK: proces ładowania 4 - TEST AKUMULATORA: ocena stanu naładowania akumulatora 5 - FLOAT: utrzymywanie stałego napięcia za pomocą prądu impulsowego podtrzymującego. W miarę ładowania akumulatora ładowarka przełącza się na tryb ładowania impulsowego, w którym kompensuje jedynie straty spowodowane naturalnym rozładowaniem i w ten sposób utrzymuje akumulator w pełni naładowany, nie przeładowuje go i wydłuża jego żywotność
Kontrolki na ładowarce wskazują stan naładowania akumulatora
Ładowarka automatycznie wykrywa, czy jest podłączona do akumulatora 6 V czy 12 V, a mikroprocesor sam kontroluje poszczególne fazy ładowania.
Tryb ładowania impulsowego pozwala na długotrwałe podłączenie ładowarki do akumulatora bez przeładowywania, co sprawdza się w przypadku dłuższego postoju pojazdu
zintegrowana ochrona przed iskrzeniem, zwarciem i odwrotną polaryzacją